Torna l’Acting Together

“En aquesta quarta edició, l’Acting Together es transforma en una nova trobada però en format virtual, on tots i totes les participants es presenten petites accions teatrals, vídeos o exposicions orals en llengua anglesa, com a eina d’aprenentatge i d’immersió. Aquests vídeos són una mostra del treball desenvolupat a les aules amb els i les auxiliars del conversa en llengua anglesa durat aquest curs. Aquesta trobada “virtual” de la què gaudirem, ha estat possible per la implicació de l’alumnat, els equips docents i el suport dels auxiliars de conversa que ens ha permès reinventar, i readaptar l’activitat a la situació actual.”

Ajuntament de L’Hospitalet

Cloenda del Programa d’auxiliars de conversa en anglés del curs 2019-2020

Un any més, l’Acting Together vol donar a conèixer l’activitat del Programa d’auxiliars de conversa en anglès que s’està realitzant en els centres educatius de secundària de la ciutat.

Centres participants

L’activitat es desenvolupa íntegrament en llengua anglesa per ajudar a millorar la competència comunicativa orals de l’alumnat a través d’accions audiovisuals.

Aquest acte “virtual” amb els què us animem a acompanyar-nos, serà una cloenda virtual  del curs de  caràcter lúdic  en el que participen tots els agents involucrats en  el programa: Alumnat dels centres educatius, famílies, auxiliars de conversa en llengua anglesa, Professorat, equip tècnic i polític de l’Ajuntament de L’Hospitalet i del Departament d’Educació.

INS Bisbe Berenguer INS Eugeni d’Ors
Escola Santa Marta INS Can Vilumara