Televisió de L’Hospitalet-Comunicació audiovisual

Dimecres passat, 9 de maig, els alumnes de 3r ESO de l’Optativa de Comunicació audiovisual van anar a les instal·lacions de Televisió de l’Hospitalet com a part del programa d’intercanvi entre l’institut i aquest medi local.

Durant aquesta sessió els alumnes van poder conèixer el plató i, a més, el funcionament del canal. La periodista Núria Torill va explicar-los com funcionaven les emissions televisives i radials, les labors dels diferents professionals que treballen al canal per poder fer possible els programes com els realitzadors, ajudants, els encarregats de la llum i el so, entre d’altres. Per altra banda, van veure el funcionament de la gravació davant i darrera de la càmera, ja que van estar al panell de control i de gravació on alguns alumnes van poder llegir el teleprompter o fer de periodistes. Finalment, van gaudir d’una sessió de maquillatge on l’estilista va preparar la periodista per poder sortir davant la càmera.