Tasques de l’alumnat

Recordeu que el nou espai del Moodle Virtual Bisbe es troba a:

Per mantenir l’activitat lectiva de forma telemàtica durant aquestes setmanes de confinament, el professorat ha preparat un seguit d’activitats que ajudaran a no perdre el ritme del curs i facilitar el retorn a les aules que esperem es produeixi el més aviat possible.

Les activitats han estat penjades al Moodle Virtual Bisbe o enviades per correu electrònic a l’alumnat i, per facilitar la seva pròpia organització i ajudar a les famílies a fer-ne seguiment, us adjuntem un resum per nivells.

Setmana del 8 al 12 de juny

Aquesta setmana la majoria de professorat recollirà tasques pendents de les anteriors setmanes de confinament. En alguns casos es realitzaran accions de cara a recuperar el 1r o 2n trimestre suspès o a fer tasques de valoració final dels aprenentatges assolits durant el curs.

Setmana del 2 al 5 de juny

Setmana del 25 al 29 de maig

Setmana del 18 al 22 de maig

Setmana de l’11 al 15 de maig

Setmana del 5 al 8 de maig

Setmana del 27 al 30 d’abril

Setmana del 20 al 24 d’abril

Setmana del 14 al 17 d’abril

Setmana del 30 de març al 3 d’abril

Setmana del 23 al 27 de març

Des del centre esperem i desitgem que tota la comunicat educativa us trobeu bé i passeu aquestes setmanes de confinament de la millor manera possible.

Ànims!!!

#joemquedoacasa