Tàndem Televisió L’H – INS Bisbe Berenguer

Dimecres passat, 30 de octubre, els alumnes de l’optativa de Comunicació audiovisual van fer una visita a les instal·lacions de Televisió L’Hospitalet.

La sortida forma part del programa Tàndem de Comunicació, organitzat per aquest mitjan de comunicació en cooperació amb d’Institut Bisbe Berenguer, i té com a objectiu oferir una nova eina d’aprenentatge als alumnes del centre.

L’activitat busca que els alumnes coneguin com funciona un mitjà de comunicació i els introdueix en el món del llenguatge audiovisual tant en la redacció d’una noticia per la televisió com en l’edició de vídeos.

En aquesta primera sessió, els alumnes han pogut apropar-se al món de la televisió, contemplant el plató, manipulant les càmeres, aprenent els diferents plans que són necessaris quan es filma i la importància de la llum per a la filmació. A més, han pogut observar la ubicació del  teleprompter i el seu funcionament, però sobretot conèixer les diferents professions que conviuen en aquest món televisiu i que poden inspirar-los professionalment en un futur.