Stop Motion – TR 4t

Durant la setmana del 2 al 6 de maig, els alumnes de 4t ESO que van fer el Treball de Síntesi a l’Institut, van treballar el tema de l’economia circular.

El treball es va centrar en les 3R: reduir, reutilitzar i reciclar. Van analitzar diversos temes, entre els quals destaquen: els efectes negatius que els residus plàstics llençats al mar tenen per a l’ecosistema marí i, per tant, per a l’humà, la explotació de les mines de coltan, l’ anàlisi del consum quotidià que fan les famílies i que provoca C02, la ubicació al barri de llocs que poden ser considerats de reciclatge.

Com activitat de tancament, havien de fer una publicitat en format Stop Motion que inclogués els conceptes apresos a classe. Aquí us deixem un recull de vídeos de l’alumnat.