Sortida a Badalona

Ahir, 13 de juny, vam fer una sortida a Badalona  i vam visitar el parc  de Can Soleidi de Can Arnús. Vam fer moltes fotografies .

Després  vam sortir al carrer per caminar i trobar el passeig marítim  de Badalona i fer una foto d’una façana d’una casa del segle XIX , de les palmeres , les terrasses  dels bars , els restaurants i les botigues.

Fins i tot vam anar alumnat i professors a la platja de Badalona i vam fer una foto del pont del petroli. El Dani ens va explicar la història del pont del petroli i després vam anar a la platja: tots ens vam banyar, ja que tot i no fer sol, la temperatura era alta.

Vam gaudir molt d’aquesta sortida que ja fa moooolts anys que realitzem els alumnes d’acollida per acomiadar el curs.