Revista – Aula d’Acollida

Quan vam tornar a l’Aula d’Acollida després de les vacances escolars d’hivern, vam desitjar-nos un bon 2024 i vam parlar de com se celebra la revetlla de Cap d’Any als països d’origen de l’alumnat. Cadascú es va encarregar d’escriure un text en català i, a més, hi va afegir moltes imatges per a explicar-ho al seu grup i per poder fer-se entendre. Finalment, cadascú va editar el text presentat oralment per a fer-ne un article per a la revista que ara us fem a mans.

En aquest procés, l’alumnat ha après molt: a cercar el vocabulari necessari, a construir un text amb sentit, a buscar suport visual, a pronunciar de manera entenedora, amb ritme i bona entonació, a editar per un format diferent de l’oral, etc. L’alumnat ha trobat gratificant poder parlar de les seves experiències. Per a ells, ha sigut un tema molt significatiu pels records viscuts amb la seva família i la seva comunitat. Esperem que vosaltres en gaudiu tant com nosaltres.