L’alumnat de 1r d’ESO A i del SIEI ha col·laborat en la modernització de part del mobiliari de la sala de professorat.
A les classes de Tecnologia han pogut posar en pràctica les expilacions sobre el procés tecnològic i l’ús de les eines del taller muntant cadascun d’ells una porta dels nous armariets.
Seguint les instruccions de muntatge de les portes, primer han comprovat que hi havia tot el material, a continuació, han identificat les eines que havien de fer servir i, posteriorment, han anat seguint el pas a pas de les instruccions d’Ikea per muntar les portes.
Ha estat una autèntica lliçó de situació d’aprenentatge contextualitzada al seu entorn més proper i l’alumnat ha gaudit molt amb la pràctica.

