Consell de Nois i Noies

El passat 15 de novembre, com cada curs, diferents grups d’alumnes d’instituts i escoles de l’Hospitalet van assistir a l’inici de curs del Consell de Nois i Noies, al saló del Ple de l’Ajuntament. Del nostre centre, les conselleres i el conseller que hi participaran durant tot el curs són: la Lucia Luo, la Marina Ghita i l’Àngel Mateu, tots tres de 3r d’ESO.

El CNiN tractarà l’ús dels mòbils i el benestar emocional, i impulsarà un fòrum participatiu on s’abordarà aquest tema.

Abans de l’acte institucional, l’alumnat es va reunir a l’espai jove de ca n’Arús, on els diferents monitors van introduir el funcionament del “mindfulness”.

A la sala de plens municipal, el regidor David Quirós va parlar sobre el tema principal que ocuparà aquest curs el CNiN de l’Hospitalet.