Projecte de cooperació al barri

Dimarts passat, 31 de gener, els alumnes de 2n ESO de l’optativa d’Emprenedoria van vendre els seus productes al Mercat de Santa Eulàlia, un lloc cedit per l ‘Ajuntament i pel propi mercat.

L’activitat és el resultat final d’un projecte de cooperació amb el Casal d’Avis del barri i els diners recaptats es destinaran a aquesta institució.

El projecte es va desenvolupar durant el primer quadrimestre amb l’objectiu de portar endavant un pla empresarial, adonar-se de la dificultat de posar els productes al mercat i crear estratègies per captar clients a partir d’un bon pla de màrqueting.  Els alumnes van crear productes a partir de material reutilitzat: Goma Eva pels ornaments en general, mitjons, arròs per fer els gnoms, tascó,  imants, llana per fer polseres, pals de gelat per als marcs de fotos, ampolles de plàstic de coca-cola o aigua per a les làmpades de llum.

El dia va ser profitós, la gent es va interesar pel havien fet els alumnes i els van comprar productes per ajudar. A més a més, els alumnes van aprendre que no és gens fàcil enllestir un projecte cooperatiu.