Programa Erasmus+ per a professors a Dinamarca

Del 26 al 29 hem tingut l’oportunitat d’anar a Aalborg (Dinamarca) dins del programa Erasmus+ CETE + per a professors. Hem visitat i observat la manera de funcionar i d’ensenyar de l’institut UngAalborg Uddannelsescenter. És un institut especialitzat en acollir alumnes nouvinguts d’arreu del món.

L’experiència ha estat molt bona i satisfactòria, perquè hem pogut compartir formes de treballar dels dos països. Els professors ens han acollit d’una manera molt oberta i col·laboradora, ens han explicat el tarannà del centre i dels alumnes i les seves dinàmiques de fer la classe.

Ha estat una estada enriquidora tant a nivell laboral com personal. Esperem en un futur continuar treballant de forma conjunta.

Moltes gràcies a tot l’alumnat de l’UngAUC i al seu professorat: Alicia, Louise, Janni, Stine, Maria, Susane, Michael, Timmy, Ander, Malina, Helena, Annette, Charlote i, especialment, als meus companys de l’INS Lloret de Mar, Josep i Eva.