Parlem de Lectures!

Avui, 29 de març, hem fet la festa final del Parlem de Lectures!

L’alumnat de 4t de l’optativa Cultura clàssica hem estat llegint unes lectures, cadascú al seu nivell, amb l’alumnat de 3r de primària de les escoles Frederic Mistral i Provençana. Durant vuit sessions, els dimecres a la tarda, hem anat a les escoles per compartir les lectures i ajudar l’alumnat de primària a reflexionar sobre elles i a preparar exposicions orals.

Aquesta tarda, l’alumnat de 3r ha vingut al nostre institut a fer la festa final. A la sala polivalent hem fet uns parlaments i després els hem regalat uns punts de llibre que els vam fer per encoratjar-los a seguir llegint.

Posteriorment, ens han lliurat uns diplomes d’agraïment, hem berenat i hem jugat al pati amb ells i elles.

Una tarda molt bonica com a punt i final del projecte.

Com ja els ho hem dit, repetiríem una altra vegada l’experiència!!!!!