Multiplier Event – Erasmus-INCLUDE

El passat 18 de maig es va celebrar el segon Multiplier Event, que va tractar sobre la fase final del projecte Erasmus-INCLUDE, en el qual l’Institut Bisbe Berenguer és partícip com a únic representant de l’Estat.

Tant part del professorat  com de l’alumnat, han format part d’un grup d’intercanvi europeu per dissenyar i posteriorment implementar “minipíndoles” de continguts diversos en llengua anglesa.

Alguns dels escenaris creats pel nostre professorat han estat aplicats per centres d’altres països europeus i els nostres alumnes han pogut implementar escenaris creats per professors d’altres centres i països.

L’objectiu final d’aquest projecte és el de crear una base de dades o “repositori” amb diversitat d’activitats interactives en anglès, que fomentin la interculturalitat i l’ europeïtat entre els nostres alumnes.