Mercat-Emprenedoria

Divendres 10 de maig, durant el matí, prop de 400 alumnes de primària i secundària van vendre els productes de les seves empreses cooperatives en un mercat a l’aire lliure al barri Santa Eulàlia. Es tracta d’una iniciativa que promou l’Ajuntament i el Projecte d’Empresa Jove Europea (EJE) per difondre l’emprenedoria des dels centres educatius. A banda d’obtenir beneficis, una part dels guanys els destinaran a una ONG o entitat social de la ciutat.

La Plaça Pius XII, al barri de Santa Eulàlia, va escollir el mercat de cooperatives escolars. Dues cooperatives de l’Institut Bisbe Berenguer van participar en aquest mercat amb altres vuit escoles i cinc instituts de la ciutat.

Durant el curs han treballat en aquest projecte d’emprenedoria que ha consistit a crear una empresa cooperativa, buscar finançament, desenvolupar activitats de màrqueting, vendre productes i crear vincles comercials amb una altra cooperativa sòcia.