Llibres de text 2021-22

En aquest article podeu consultar el material i el llistat de llibres per al curs vinent de tots els nivells de l’ESO i el Batxillerat.

MATERIAL ESCOLAR ⬅

Recordeu que l’alumnat dels grups del Programa Intensiu de Millora (grups “A”) de 1r i 2n NO ha d’adquirir els llibres de text ara, ja que aquests estaran inclosos en la quota de material d’aula i ús de llibres.

➡ LLIBRES DE TEXT

📚📚 REUTILITZACIÓ DE LLIBRES: Mercat de compra-venda de llibres de segona mà entre l’alumnat: 28 de juny de 12.00 a 14.00h.

💳💳 COMPRA DE LLIBRES: Per fer la compra dels llibres, us adjuntem les instruccions de compra on-line a l’editorial, que us lliurarà directament els llibres a casa de forma gratuïta i amb descomptes que poden arribar fins al 40%.

➡ Llistat de llibres que cal adquirir.⬅

• Llibres de text de Català, Castellà i Socials de l’Editorial Vicens Vives

➡Pàgina web de la botiga on-line de l’Editorial Vicens Vives ⬅

➡ Instruccions per enregistrar-se a la web i fer la compra ⬅ (heu de fer servir el codi de descompte que s’ha fet arribar a totes les famílies via Dinantia).

• Llibres d’Anglès-Students book i llibres de lectura de català i castellà (Les llicències digitals del Workbook d’anglès les facilitarà l’institut al setembre).

➡ Pàgina web de la botiga on-line de Dispe.⬅ (a partir del 25 de juny)

➡ Instruccions per fer la compra dels llibres d’anglès i/o de lectura.⬅

Batxillerat

➡ Llistat de llibres de 1r de Batxillerat.⬅

➡ Llistat de llibres de 2n de Batxillerat.⬅

➡ Pàgina web de la botiga on-line de Dispe ⬅ (a partir del 25 de juny)

➡ Instruccions per fer la compra dels llibres de text a través de Dispe.⬅

1. Ana Pulido

Hola, bon dia, he entrat en la web vostra i he vist que ja heu penjat informacíó dels llibres. Som una família, que el nen començarà al setembre 1er ESO, al vostre centre i anem una mica perduts amb tot el que es necessita.
    He vist que per tenir el descompte dels llibres de socials, català i castellà, de l’editorial Vicens Vives, ens heu de passar vosaltres el descompte. Ens ho envieu per mail???

Ja ens direu.

Gràcies i salutacions

1. Eva

Ana, la meva filla acaba d’acabar 1er de la ESO. Si hi ha alguns que coincideixen podriem parlar per passar-tel’s i et sortirien més econòmics crec….. ja em diràs.

Salutacions,