Geolocalització cartogràfica

Dimarts passat, 14 de gener, els alumnes de Geografia de 2n batxillerat van fer un taller de geolocalització cartogràfica al Laboratori de Cartografia i SIG (Sistema d’Informació Geogràfica), adscrit a la Facultat de Geografia i Història de la UB.

Amb l’objectiu d’engrescar els alumnes de batxillerat perquè tinguin una idea de què es poden trobar si trien un Grau en Geografia a la UB, el taller ofereix programes d’ús habitual al departament de Cartografia de la Facultat. Amb aquestes noves tecnologies, els estudiants han de crear llocs al voltant de la facultat de Geografia i Història (Geocaching) para poder elaborar un mapa amb la informació que s’ha obtingut al carrer i analitzar el recorregut dels diferents participants. La duració total va estar al voltant d’unes tres hores.