Art en femení

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona – el dia 8 de març -, la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de L’Hospitalet organitza l’exposició col·lectiva Art en femení, en la qual participen joves artistes de la ciutat, col·lectius d’artistes i alumnat dels instituts.  Aquest any és la 23ena edició.

L’institut participa en l’exposició amb l’obra col·lectiva Dones singulars, realitzades a la matèria de Plàstica per l’alumnat de 3r ESO. Es tracta d’una vintena de petites escultures, de cartolina plegada i encolada a l’estil Cubeecraft, que representen diferents personatges femenins reals o de l’imaginari cultural.

La jornada inaugural serà el dijous, 9 de març, a les 19:30h, a l’Auditori Barradas (Rambla Just Oliveres, 56). Es podrà visitar en l’horari d’obertura de l’auditori fins al dia 31 de març.