Creació del logo per a Cooperax

Divendres passat, 24 de novembre, els alumnes de 4t ESO, de l’optativa d’Emprenedoria, van gaudir d’un taller de disseny gràfic per poder crear un logo, activitat que es va realitzar al nostre centre.

Els monitors del taller van ser dos alumnes, Raül Santín i Albert Soldevila, de l’ ESDAP SERRA I ABELLA (Escola Superior d’Art i Disseny) i van donar als alumnes les pautes i els coneixements mínims per poder crear un logo per a la cooperativa.

La cooperativa es diu Cooperax i va ser creada a Emprenedoria amb l’objectiu d’intercanviar productes típics amb una altra comunitat autònoma i, així, poder vendre’ls en un mercat local.

Si voleu informació del treball d’Albert Soldevila i Raül Santín, podeu consultar els següents enllaços:

www.instagram.com/rsantinworks

www.instagram.com/albertsoldevila

Si voleu informació de l’ESDAP, podeu consultar el següent enllaç:

Incloem, també,  el logo creat  i algunes fotografies.