Cooperativa Interprot

La cooperativa Interprot, formada per els alumnes de l’optativa d’emprenedoria de 4t de la ESO, ja té logotip i organigrama!

El dimecres 27 de novembre, els alumnes vam estar treballant en petits grups. La idea era tenir diferents dissenys i idees per poder escollir l’organigrama que millor ens representés i el logotip que més ens agradés.

Aquest curs la cooperativa està formada per 19 alumnes.

Al final d’aquest trimestre, ens assignaran una cooperativa sòcia d’una altra comunitat autònoma, per tal de fer un intercanvi de productes típics que vendrem a final de curs. Amb els excedents farem una sortida conjunta i una donació a una ONG que escollirem entre tots.