Continuem amb les xerrades de l’Escola de Famílies!

El dimarts 18 de febrer ens vam trobar un bon nombre de mares i pares per fer la 3a sessió de les xerrades programades de l’Escola de famílies. Amb la Joana Gallardo vam continuar la reflexió que havíem iniciat feia un mes sobre els nou tipus bàsics de personalitat aplicats a l’adolescència (el perfeccionista, l’ajudador, el guanyador, el romàntic, l’observador, l’interrogador, l’aventurer, l’assertiu i el pacificador). Vam analitzar els problemes que pot presentar cadascun dels tipus i les conductes que poden ajudar-los.

La propera sessió serà el dimecres 25 de març, a les 18h, on vindran els Mossos d’Esquadra a fer-nos la xerrada que anualment programem a l’institut sobre Internet Segura. Us esperem a tots i totes!

Us recordem que el funcionament de l’Escola de Famílies és totalment lliure, la presència a una trobada no condiciona l’obligació d’assistir a la resta i, al mateix temps, encara que no s’hagueu assistit a les anteriors, us podeu incorporar en qualsevol moment a l’espai.