Consell de nois i noies de l’Hospitalet

El passat 3 de desembre dos alumnes de 3r d’ESO vam anar al Consell de nois i noies de l’Hospitalet. Primer, vam assistir al saló de plens de l’Ajuntament en un acte presidit per l’alcaldessa de la ciutat, Núria Marín, i el tinent d’alcaldia d’Educació, Jaume Graells. A l’acte també hi havia professorat i alumnes d’altres centres de l’Hospitalet.

Seguidament, ens vam traslladar a l’espai jove ca N’Arnús, on ens vam posar per grups per debatre i reflexionar sobre el respecte al medi ambient i la sostenibilitat a la ciutat.

També ens van explicar alguns dels temes que treballarem aquest curs al consell:

– La sensibilització respecte el medi ambient i la sostenibilitat a la ciutat.
–  Desenvolupament sostenible vinculat amb el medi ambient.
– Accions per desenvolupar millores de la sostenibilitat a la ciutat i els nostres Instituts.

Tot plegat va ser molt enriquidor!