Carmesina i Tirant

El dia 18 de gener l´alumnat de 1r de Batxillerat va anar a veure la versió teatral de la novel·la clàssica de la Literatura Catalana,Tirant lo Blanc de Joanot Martorell al teatre Barrades de L’Hospitalet de Llobregat. La representació està lligada als cinc viatges que fa Tirant al llarg de la seva curta vida i a fragments dels principals episodis amorosos que viuen els diferents personatges dins de la història, sobretot, l´amor entre els dos protagonistes principals, Tirant i Carmesina.

El capità i la princesa riuen, ploren es barallen, s´estimen…tenen una relació amorosa on totes les emocions hi tenen cabuda.

L´alumnat, prèviament a la sortida, ja havia llegit els principals capítols amorosos de la novel·la i els havia comentat a classe. Veure la representació els va servir per consolidar el que ja havien treballat i també imaginat a través de la lectura.

Finalment l’obra de teatre va cloure amb un petit col·loqui en què els i les alumnes van fer preguntes als actors i a les actrius, la qual cosa, va servir per intercanviar  impressions.