Back to School!

Un any més hem portat a terme el projecte d’aprenentatge col·laboratiu “Back To School”, un projecte on som els alumnes els que fem de professors i aprenem a la vegada a ensenyar i el que significa estar davant d’una classe. Així, tres grups d’alumnes de 4rt d’ESO hem anat a totes les escoles de Santa Eulàlia amb els nostres professors d’anglès i hem fet classe d’aquesta assignatura amb grups de 6é de primària. Hem anat al Bernat Desclot, Frederic Mistral, Milagros Consarnau, Paco Candel, Pompeu Fabra i Provençana. Nosaltres hem estat els professors d’anglès i, tot i que al començament estàvem molt preocupats per la responsabilitat de ser els profes, als deu minuts estàvem gaudint l’experiència i passant una estona fantàstica amb els alumnes de primària. Tota una aventura!!