Art en femení

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona – el dia 8 de març -, la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de L’Hospitalet organitza l’exposició col·lectiva d’art Art en femení, en la qual participen joves artistes de la ciutat, col·lectius d’artistes i alumnat dels instituts.  Aquest any és la 22ena edició.

L’institut participa en l’exposició amb les obres col·lectives: Donem veu a l’Art femení i Deesses, arquetips femenins del món clàssic realitzades a la matèria de Plàstica per alumnes de 3r ESO i 4t d’ESO respectivament.

La jornada inaugural serà el proper dijous 10 de març a les 19:30h a l´Auditori Barradas (Rambla Just Oliveres, 56). Es podrà visitar en horari d’obertura de l’auditori fins el dia 8 d’abril.