Ahora mismitos

El passat 13 de desembre, l’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir de l’espectacle còmic Ahora mismitos, obra de teatre didàctica que els va permetre d’apropar-se a la mitologia clàssica a través de l’humor. Així, van passar una bona estona entre els déus, deesses, herois, nimfes i sàtirs que van anar desfilant per aquest muntatge que, malgrat que és  senzill, té la vis còmica de la comèdia plautina.

Antonio Blanco interpreta el paper d’un esclau que, tot demanant la participació del públic i, fins i tot, fent pujar alguns dels alumnes a l’escenari, ens explica les peripècies del temerari Faetó, la història de la famosa poma de la Discòrdia i el conseqüent judici de Paris.