Final del Projecte Erasmus+ INCLUDE

El projecte Erasmus+ INCLUDE, en què l’Institut Bisbe Berenguer ha estat participant aquests darrers tres cursos, ha arribat a la seva fi. Han estat tres anys d’intensa col·laboració i participació per part l’equip INCLUDE de l’institut, de tot el professorat i de més de 500 alumnes del nostre centre que han experimentat a les aules el material generat per les diferents escoles dels països participants. Moltíssimes gràcies per la vostra participació!

Us deixem el 2n butlletí del projecte Erasmus+ INCLUDE:

Català:

Anglès:

En ell podreu llegir un resum de les principals activitats que s’han realitzat durant la darrera fase d’aquest projecte. Aquest butlletí s’ha fet arribar a instituts i escoles de la ciutat, així com a professorat d’altres centres, Centres de Recursos, Centres d’Investigadors i professorat de les universitats catalanes que ha participat d’alguna manera en els diferents Multiplier Events que hem organitzat a l’institut.

I també, finalment, us posem el vídeo realitzat per la Televisió de L’Hospitalet (gràcies Núria Toril!) i que es va difondre en el programa Aula del 27 de juliol.

Equip INCLUDE Institut Bisbe Berenguer