Informació lloguer taquilles 19-20

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper curs 2019-20 els alumnes, d’acord amb les seves famílies, tindran la possibilitat de gaudir de taquilles de lloguer en el nostre institut. L’empresa que les instal·larà també s’encarregarà del manteniment. Durant el mes de setembre hi haurà una mostra en el vestíbul de l’institut per tal que pugueu veure realment com són.

El preu de lloguer d’una taquilla/any és de 47,70 euros (IVA inclòs).

Algunes de les condicions per fer-ne ús són:

• Estar matriculat en algun nivell educatiu de l’Institut Baldiri Guilera.
  • Ser soci de l’AMPA del centre.
  • Haver manifestat la voluntat de voler disposar d’una taquilla.
  • Fer el pagament de la quota de lloguer de la forma que s’indica més avall.
  • L’AMPA i el centre no es fan responsables dels objectes perduts o desapareguts de les taquilles.

La taquilla té per objectiu que els alumnes hi puguin deixar llibres i material escolar.

L’obertura/tancament de la taquilla funciona amb una combinació numèrica, que es lliurarà a principi de curs de manera confidencial a cada alumne.

Aquest preu és per al període que va des del moment de començar a fer-ne ús (previst per a l’octubre de 2019) fins el 30 de juny de 2020. El preu inclou el manteniment de la taquilla. L’últim dia del curs cal deixar la taquilla buida atès que l’empresa farà la neteja el mes de juliol.

Les famílies que tinguin dos fills matriculats en el centre podran sol·licitar el lloguer d’una única taquilla, que serà compartida pels germans.

Ni el centre ni l’AMPA rebem cap benefici d’aquesta operació. L’empresa cobra 47,70 euros per taquilla (IVA inclòs). L’únic motiu que ens porta a aquesta iniciativa és facilitar que els alumnes puguin deixar llibres i material escolar en el centre quan els calgui.

Us avancem aquesta informació i al setembre, el dia del lliurament de lots de llibres serà quan haureu de decidir si voleu una taquilla de lloguer.

Per a formalitzar el lloguer de la taquilla cal signar el contracte i fer efectiva la quota.
S’han d’ingressar 47,70 € en el compte de l’AMPA. Podeu triar la manera de fer el pagament:

• Per transferència bancària a través d’Internet al compte del Banc de Sabadell IBAN: ES57 0081 1640 8900 0100 3809 indicant TAQUILLES i nom i cognoms de l’alumne.
  • Per caixer, amb targeta de crèdit o dèbit des de qualsevol oficina del Banc de Sabadell: introduir la vostra targeta i triar Pagaments a tercers. Posar el CODI D’ENTITAT que és 1899 i seleccioneu TAQUILLES. Escriure obligatòriament el nom i cognom de l’alumne. Imprimir el comprovant.
  • Directament a l’AMPA de l’Institut en EFECTIU.