Informació English Workshops 19-20

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper curs 2019-20 el nostre institut, a través del programa IntersECCions, continuarà amb l’oferta de tallers extraescolars d’anglès English Workshops. Aquesta activitat té per objectiu millorar la competència en llengua anglesa de l’alumnat de l’institut. Els tallers són trimestrals i de caràcter pràctic, desenvolupats a través d’una temàtica determinada:

Arts & Crafts
L’alumnat desenvoluparà habilitats cognitives i creatives i analitzarà les oportunitats d’aplicar els nous aprenentatges a diferents contexts, a través de les arts plàstiques i manualitats, amb l’objectiu de reforçar destreses lingüístiques i plàstiques noves.

Dilluns i dimecres de 16 a 17.30 h.

Sports
L’alumnat coneixerà diverses modalitats d’esports d’arreu del món. A través de diferents esports, s’ampliarà la espontaneïtat en l’ús de l’anglès i el coneixement cultural d’altres països. El taller permet als estudiants estar actius i, alhora, aprendre vocabulari, escoltar, llegir i parlar anglès de forma natural i espontània.

Dilluns i dimecres de 17.30 a 19 h.

Dance & Music
A través de la música i la dansa, l’alumnat augmentarà la fluïdesa en la comprensió auditiva i verbal, practicant la pronunciació i l’accent. Els alumnes s’endinsaran en les cançons dels seus artistes preferits, crearan música pròpia utilitzant instruments molt innovadors i coreografies ben divertides, activitat motriu que desenvolupa hàbits saludables que els ajudarà a sentir-se bé i sobretot els divertirà moltíssim.

Dilluns i dimecres de 16 a 17.30 h.

Tots els tallers tenen un preu de 20 € al més i una durada de 3 hores a la setmana repartides en dues sessions d’1.5 h. Els pagaments dels tallers es realitzaran trimestralment, amb possibilitat de canviar de taller cada trimestre.

Les inscripcions es podran fer a partir del 2 de setembre:

• En línia a online.elprat.cat
    • Presencialment al Departament d’Educació, de 9 a 13.30 h

Les classes iniciaran l’1 d’octubre i finalitzaran el 19 de juny de 2020.