La BIBLIOTECA del Baldiri Guilera torna a estar oberta!

Hem trobat molt a faltar un espai disponible per llegir, estudiar i descobrir llibres i agafar-los en préstec.

Des del passat mes de novembre, durant les hores del pati, l’alumnat pot fer ús de la Biblioteca. La reobertura ha estat tot un èxit d’assistència.

La inauguració va coincidir amb la Castanyada i, per celebrar-ho, l’espai va estar decorat amb manualitats fetes per l’alumnat i es va exposar un selecció de llibres de temàtica de por per estrenar el servei de préstec.

Posteriorment, durant la Setmana de la Ciència celebrada a l’institut, va estar disponible una nova exposició de llibres sobre temàtica científica.

Durant aquests dies, el servei de préstec recomana una selecció de novetats exposades.

Això no ha fet més que començar! Llarga vida a la nostra BIBLIOTECA.