Sortida al saló del còmic de Barcelona

El passat 12 d’Abril, els alumnes de 3 i 4 de l’ESO de l’optativa de còmic de l’institut van fer una sortida a l’edició número 36 del saló del còmic de Barcelona realitzat al recinte ferial de Montjuïc.
Un cop allà els alumnes podien visitar tots els pavellons que oferien tot un seguit d’activitats i exposicions.

Aquest any cal destacar les activitats estrelles de l’edició,com va ser la xerrada entre els dibuixants Francisco Ibáñez i Carlos Areces davant un auditori ple d’espectadors i la signatura d’exemplars del dibuixant nord-americà Jack Kirby. Autor amb una grandíssima trajectòria dins del món del còmic amb una trentena de dissenys originals de superherois de la factoria Marbel.

Cal destacar també que la presència de la dona ha adquirit una gran acollida en aquesta edició, tant per la gran quantitat d’autores convidades com dels temes abordats en conferències i taules rodones.