L’hort al Baldiri: Plantada de primavera

Amb la primavera canviem de cultius, però aquest any amb una novetat. El projecte d’Horts escolars i “Apropa’t al camp” de l’ajuntament ens ha posat en contacte amb el Xavier Núñez, que ens va portar el planter i ens va explicar moltes coses molt interessants. També ens va portar les patates per plantar. Ens va explicar perquè s’han de separar més o menys les plantes entre sí, en funció dels seus requeriments, i ens va explicar la funció de les plantes aromàtiques com l’alfàbrega al nostre hort.
Previ a la plantada de primavera vam fer la collita de tardor, millorada respecte l’any passat en quant als calçots. Una part que agrada molt de la feina de l’hort és poder tastar els productes ecològics, que sense dubte estan boníssims!
Aquest projecte es duu a terme a diversos centres del Prat i aquí teniu un link del vídeo explictiu de la TVPrat: