19-20 Sortida a Sant Ramon amb 4t d’ESO

Com cada any, el passat 18 de desembre, amb els alumnes de 4t d’ESO, van realitzar la tradicional pujada a l’ermita de Sant Ramon.

Aquesta activitat està organitzada des del departament d’educació física i té com a objectiu principal el de gaudir amb la pràctica d’activitats físiques recreatives, amb una atenció especial a les que es realitzen en el medi natural.

També el de donar a conèixer les diferents possibilitats que ofereix l’entorn natural més pròxim al Prat per a realitzar determinades activitats físiques, com és el cas del senderisme o la bicicleta de muntanya, entre moltes altres activitats.

Volen agrair la col·laboració dels professors acompanyants que van patir, també com la resta d’alumnat, les exigències d’aquesta pujada.