11 febrer: Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, l’alumnat de 5è A, des de l’àrea de castellà i matemàtiques, han investigat sobre diferents dones que al llarg de la història han sigut rellevants en l’àmbit científic. Les dones que hem treballat són: Jane Goodall, Valentina Tereshkova, María Moliner, Judit Polgár, Amelia Mary Earhart i Marie Curie.

Cada grup ha fet una exposició a la resta de companys i companyes amb l’objectiu de reflexionar i donar a conèixer les contribucions que han fet aquestes dones. També hem visualitzat diferents vídeos i hem reflexionat críticament sobre el paper de la dona i per què aquesta té poca presència en l’àrea científica.

L’alumnat ha gaudit molt de la realització d’aquests treballs, han fet unes grans reflexions i segurament en un futur molts i moltes seran unes grans científiques!