Escola sostenible – Agenda 21

hort urbà escola barcelona trinitat vella

“Si sabés que el món s’ha d’acabar demà, jo avui encara plantaria un arbre.”

Martin Luther King, Jr.

El nostre centre forma de part del projecte Escola Sostenible. D’aquesta manera formen part del compromís cap a una escola sana i sostenible, treballant hàbits d’estalvi d’aigua, de reciclatge de llibres i residus , d’una alimentació sana, i de la creació horts urbans.

És un a projecte d’educació, participació i implicació cívica. Una invitació que és alhora reconeixement, estímul i suport a la tasca que els centres fem en educació ambiental, i una nova oportunitat de reforçar els vincles entre escola i ciutat.
Gràcies a aquest projecte es van desenvolupant uns ventalls d’iniciatives de millora de la pròpia escola i de l’entorn. Un projecte vinculat a tota la societat educativa, mestres, alumnes i famílies.