L’Institut Escola Rec Comtal és el centre públic d’educació infantil, primària i secundària de la Trinitat Vella (Barcelona). Un institut escola, el Rec Comtal, que comença el seu curs el 2020-2021 amb la voluntat de construir ponts entre el coneixement, el barri i la seva gent.

Enllaços a l’aplicatiu per formalitzar la preinscripció escolar:

Les famílies que tingueu dificultats per fer els tràmits relacionats amb la preinscripció o no disposeu dels mitjans necessaris, podeu desplaçar-vos a l’Oficina d’escolarització de Sant Andreu (carrer del Montsec, 20-22) de  8.30 a 14.00 h dilluns, dimecres i divendres i de 8.30 a 17.00 h dimarts i dijous.

– INFORMACIÓ

OFERTA_INICIAL

Rally fotogràfic

L’alumnat de 1r d’ESO fa unes setmanes que treballem l’orientació dins la matèria d’Educació Física. Hem creat mapes, ens hem orientat per l’aula, hem buscat tresors pel pati i, aquesta setmana, hem anat a descobrir el Parc de la Trinitat d’una manera divertida i des… Llegeix més»

Els divendres juguem!!!

Hola famílies ! Els divendres a la tarda les classes de les estrelles i les llunes ens ajuntem per jugar. Aprofitem les nostres classes i el passadís per crear diferents ambients de joc. Els nens i les nenes podem anar allà on més els agrada i gaudir d’una bona estona de joc.
El joc és una activitat necessària perquè els nostres infants creixin i es desenvolupin de manera saludable. No és un gaudir opcional, sinó un requisit indispensable com altres activitats vitals com menjar, dormir…
És el moment del joc simbòlic on simulen activitats i reprodueixen escenes de la vida quotidiana. En aquesta etapa la imaginació els permet fer i ser allò que volem. Jugant escenifiquen els esdeveniments passats i futurs, adopten rols d’altres persones lligades a la seva activitat diària (mestres, mares i pares, germans, amics…). Descobreixen els límits, incorporen valors i es diverteixen.
Aquí us deixem un petit vídeo on veureu que bé s’ho passen i com gaudeixen d’aquestes tardes de joc.

8 de Març – Dia Internacional de les Dones

Al Rec no callem! “Porqué callarse si nací gritando.”  Ens volem vives i sense por. Per un món en clau feminista i alliberadora.
I ho diem clar i català.

#gallery-3 {
margin: auto;
#gallery-3 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-3 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-3 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see… Llegeix més»

Explorant el món de la geometria a 4t de Primària.

A 4t de primària, els i les nostres alumnes han tingut l’oportunitat de participar en tres divertits tallers de geometria, una experiència que ha enriquit el seu aprenentatge i la comprensió de les diferents formes i les seves parts.
Durant aquestes sessions, hem destacat la importància… Llegeix més»