Concurs de monòlegs per a robots

La setmana passada l’alumnat de Tercer fins a Sisè de Primària va rebre una visita inesperada. Un robot els esperava juntament amb l’equip de Teatronika per convidar-los a participar en un concurs de monòlegs per a robots.

Després de reflexionar sobre qui som, què som i com som, el robot es va presentar a tot l’alumnat per demanar-los ajuda. En grups cooperatius hauran d’escriure un monòleg perquè el pugui escenificar en un escenari de veritat.

Durant dues setmanes l’alumnat d’aquests nivells està treballant amb el seu grup per crear un personatge i el monòleg que presentaran. Un jurat d’experts triarà un monòleg guanyador de cada cicle i que serà representat pel robot.

Aquesta activitat s’emmarca dins el desplegament del projecte de l’Àmbit STEAM del centre amb l’ajuda de Pla de Barris.