Treballem Frida Kahlo a 3r i Antoni Gaudí a 4t de Primària

Aquest segon trimestre, a plàstica, amb els i les alumnes de 4t hem treballat Antoni Gaudí i la seva tècnica de trencadís. Han reproduït aquesta tècnica com si fossin autèntics i autèntiques artistes! Amb els i les alumnes de 3r de Primària hem treballat la pintora Frida Kahlo. Han après molt sobre la seva història i, en honor seu, han reproduït algunes de les seves obres més famoses, com la de l’autoretrat i la de les fuites amb el lema “Viva la vida”, on cada alumne/a ha personalitzat el seu “viva” per allò que ell o ella ha considerat.

En els dos cursos s’ho han passat molt bé i també reconeixen que han estat feines molt laborioses i que els han requerit molts i molts dies. Però… finalment, aquí teniu algunes imatges de les fantàstiques produccions que han fet!