Tennis platja al CEM Vall d’Hebron amb l’alumnat de 5è A i 5è B.

El passat dimecres 22 de març, l’alumnat de 5è A i 5è B va gaudir d’una jornada de tennis platja durant tot el dia gràcies als programes municipals d’esport en edat escolar.

A primera hora del matí, abans de marxar, van repassar i practicar al centre educatiu aquest esport tan particular. A les 10:30 del matí vam traslladar-nos al CEM Vall d’Hebron, on es van desenvolupar les activitats conjuntament amb altres centres educatius. A continuació, vam dinar tots plegats i vam compartir una estona de joc lliure aprofitant el moment per jugar i compartir l’experiència.

L’alumnat ha gaudit molt i la valoració que han fet ha sigut molt positiva i un gran èxit. Continuarem treballant i gaudint d’aquest esport des de l’àrea d’Educació Física.