6è. ÀMBIT LINGÜÍSTIC. La primavera, amb quins rituals se celebra? 15 d’abril

Bon dia a tothom!

Continuem amb més propostes pel dia d’avui. Tot seguit, trobareu la de llengua catalana. Cal que llegiu bé el text que hi ha i no us oblideu de cap apartat. Si hi ha alguna paraula que no enteneu, busqueu-la al diccionari i escriviu-ne el significat.

Endavant!

Esperem que us agradi la proposta i que ens envieu els vostres escrits als correus electrònics de les classes. Ah, recordeu que a partir d’avui les activitats són avaluables i que s’han d’anar realitzant durant aquests dies. Quan envieu el correu electrònic heu de posar a l’assumpte el vostre nom i el nom de l’activitat (per exemple: Nom alumne-La primavera, amb quins rituals se celebra).

Molts ànims! Una abraçada!

Ester, Marga i Robert

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>