| OBJECTIU DE L’ACTIVITAT: treballar el llenguatge oral ( i adquirir nou vocabulari), així com anar iniciant (P4) i consolidant (p5) el procés d’escriptura.
DATA DE LLIURAMENT: 5 de maig |
Hola famílies!!!!!
A veure si sabeu de quin transport parlem a l’endevinalla següent:
“Em fan a terra
i serveixo en el mar
quan sóc a l’aigua,
com en sé de nadar!”
I com aquesta setmana va de viatges… us proposem que recordeu amb els vostres fills i filles algún viatge/excursió/sortida que hàgiu fet i tingueu molt bon record. O, per què no, algún espai que considereu o sigui el vostre favorit. Abans però, us convidem a mirar un clàssic de Hans Cristian Andersen com és “El soldadet de plom”, on el protagonista va haver de fer un increïble viatge per tornar a casa.
P3: us proposem fer un dibuix, després de la conversa, per intentar plasmar el viatge o sortida que més us hagi agradat. A vegades no cal marxar del poble per viure experiències molt i molt divertides!
P4: us proposem fer un dibuix, tot escrivint el lloc que més us ha agradat. També podeu apuntar els noms de les persones que us van acompanyar!
P5: us proposem fer un dibuix i escriure algunes frases explicant-nos on heu estat i perquè us ha agradat tant.
Us animem a enviar els vostres treballs al nostre correu electrònic. Una abraçada molt gran! 😉


