PROJECTE SIEI: “Venus!” (Gamificació).

Avui hem llegit les característiques de la targeta de Venus que vam trobar a la gimcana. Una d’elles és que té un camp magnètic molt dèbil.

Hem experimentat amb el magnetisme a través d’una pregunta: “Com treuries els clips del recipient ple d’aigua sense mullar-te els dits?”. Els hem deixat diferents materials per fer-ho: pinces de laboratori, pinces de cuina, diferents imans, … Ha estat molt interessant la descoberta. Hem après del coneixement dels altres!

Avui la pregunta a l’astronauta perduda l’ha fet en Roger. Hem descartat la seva ubicació a Venus i hem avançat un planeta en el nostre carnet d’exploradors! ???

(Cliqueu aquí per veure les fotos).

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>