Volta al Món – Projecte de 1r d’ESO

Enguany, l’alumnat de 1r d’ESO està fent el projecte la Volta al Món. Aquest projecte consisteix a planificar a mida un viatge en quatre etapes per diversos països del món, sempre que s’ajusti al gust del client (docent).

Per aconseguir aquests objectius, l’alumnat ha de posar en pràctica tot el que ha après durant aquest primer trimestre. Per exemple han d’elaborar una entrevista i el perfil d’un client (docent) des de l’àmbit lingüístic, un obsequi des de l’àmbit cientificotècnic, un pressupost des de l’àmbit matemàtic, mapes, coordenades geogràfiques i climatologia des de l’àmbit social, etc. Es treballen també les competències transversals, digital i personal i social.

Us convidem a escoltar el que l’alumnat de primer explica en el vídeo que us hem preparat.