Les portes del nou edifici de l’IE Montagut obertes de bat a bat!

Divendres 29 de novembre el nostre centre va obrir les portes del nou edifici on l’alumnat de secundària duu a terme el primer curs. Des del dia 11 de novembre que s’hi desenvolupen les classes i ahir es van mostrar les noves instal·lacions a la comunitat educativa i a la ciutadania de Santa Susanna. Gràcies al treball decidit de la nostra conserge, Rosa, als docents de secundària, als membres del claustre de docents, a l’equip directiu i, sobretot, a l’alumnat de primer d’ESO que van fer de guies i acompanyants i van mostrar els seus treballs del primer trimestre i els projectes que duen a terme.

Destaquem la bona acollida d’aquesta activitat i agraïm molt sincerament a totes les famílies, AMPA i ciutadania l’acollida que hem tingut com a nou centre de secundària, primària i infantil de Santa Susanna.

Tot el que queda per fer és el que ens engresca.