Colònies Vilopriu 2022

Els dies 2 i 3 de maig, l’alumnat des d’I5 fins a 4t vam marxar de colònies a Vilopriu, a la casa de colònies el Ginebró. En aquests dos dies vam gaudir de la natura, vam compartir molt moments divertits amb els companys i companyes de l’escola i vam poder fer tot tipus d’activitats.

EI5 i cicle inicial es van endinsar en el món dels pirates i van haver de cercar un seguit de pistes per trobar el tresor pirata amagat dels corsaris.

Cicle mitjà van practicar un seguit de jocs i activitats d’esports i aventura, cooperació, orientació i fins i tot van escalar un rocòdrom!