Primers dies d’escola

Els alumnes de 3r de primària aquests dies han estat treballant de valent. Per una banda hem inaugurat la biblioteca de la classe, on em explicat com funciona i em mirat una mica els llibres que tenim. Ens ha quedat un espai molt bonic. Per poder llegir necessitem uns punts de llibre. A l’hora de plàstica s’ha aprofitat per fer-los. Amb la Mamen a aprés a estampar segells i els hi han quedat unes carpetes d’artista ben mones. A medi estem treballant els minerals i estan aprenen a diferenciar-los i a les Tertúlies hem començat un llibre de faules molt interessant.

Tanta feina ha de tenir una recompensa, no?

Us deixem les fotos per que pugueu veure’ls