El somni de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r de l’ESO, durant el més d’octubre van somiar!!

Cada alumne va fer una bafarada, que va posar al costat de la seva foto, on exposava  el que li agradaria ser quan sigui gran. El ventall és molt ampli: tenim una futura  infermera, metgessa, advocada, forense, esteticien, perruquera, cuidador de cavalls,  mossos….potser aquest objectiu anirà canviant a mida que es facin grans, però ara per ara és el motor que els mou a millorar. S’esforcen perquè somien en aconseguir-ho i nosaltres estarem al seu costat per a ajudar-los!!

Per a que quedés ben clar per a tothom, van fer un mural  molt maco a la paret de la classe! Feu clic a la foto per veure-les totes!