COMENCEM LA BATUCADA !!!!!!

Aquest curs, per fi, els alumnes de 2n d’ESO comencen a fer “batucada”!!!

En teniem tots moltes ganes!!!

Ja ho voliem fer el curs passat, però no va ser possible.

Vam començar ahir familiaritzant-nos amb els diferents intruments. El Joan Anton, de l’Escola de Música de Tarragona, ens va anar explicant l’origen i els tipus d’intrument que la composen.

En un principi a tots ens va fer gràcia provar els “surdos” ( que són aquests tipus de tambor grans que veieu a les fotos)…que per cert, costen una mica de manipular perquè pesen.

També vam provar com sonaven els “tamborils”, “agogos”, “caixa”, “rocar”, “repinique”,.. i entre tots vam provar de seguir el ritme que ens marcava el Joan Anton.

Va ser molt divertit!!

Farem una classe a la setmana i esperem aprendre’n molt per a poder fer alguna actuació per a tota la comunitat educativa en alguna festa!!