La cucafereta ens ve a visitar

El passat dimarts 13 de setembre a l’escola vam rebre una visita molt especial: la cucafera petita de Tarragona! Va venir acompanyada amb les persones que la cuiden, els veïns i veïnes del Barri del Port de la nostra ciutat. Dels més petits fins als més grans de primària vam poder compartir una estona amb aquesta bèstia mitològica, meitat tortuga, meitat drac i cocodril. Vam aprendre que ve des de Tarasca i que hiverna cada any, dormint a les muntanyes del Llorito. Cada estiu es lleva i, com que és una mica ferotge, cal que una doncella li faci un encanteri màgic.

Però a més a més d’aprendre’n coses, tots i totes vam poder experimentar com de divertit  és això de fer-la rodar, mentre la boca fa queixalades.

Per acabar va ser fantàstic llançar-nos a pels caramels, que després vam repartir i, evidentment, assaborir.

Moltes gràcies Cucafereta i gràcies a la colla de la Cucafera del barri del Port de Tarragona per acompanyar-la fins a la nostra escola.

Sí cliqueu en aquest enllaç trobareu vídeos i fotografies d’aquestes estones tan divertides!