XARXA PER COMPETÈNCIES

L’IE Mar Mediterrània treballa constantment per donar el màxim al seu alumnat. Per aquesta raó, la formació continua, per millorar la tasca docent de tot l’equip, és essencial.  Les noves tendències pedagògiques corroboren que per reorientar de forma òptima el procés formatiu i formador, tant de l’alumnat o com del professorat, la tasca docent ha de polir el disseny de les seves activitats, fent-les significatives i competencials per la canalla.

El Departament d’Educació, dins el seu pla de formació permanent, ha ideat la Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb). Es tracta d’una modalitat de formació i desenvolupament professional docent basat en l’aprenentatge entre iguals. La Xarxa Cb està formada per equips docents de centres d’educació infantil, primària, secundària i batxillerat que volen iniciar, mantenir o consolidar processos de reflexió-acció en equip i en xarxa per transformar l’escola en un espai que afavoreixi l’aprenentatge i ajudi els docents a millorar el seu desenvolupament professional i als centres a constituir-se en organitzacions que aprenen.

Actualment està formada per més de 700 centres, tant de primària com de secundària, organitzats en xarxes territorials, i implica més de 10.000 docents.

Si en voleu saber més podeu anar al següent enllaç