HEM ESTAT A LA RÀDIO!

Dissabte vam tenir l’oportunitat de poder ser a un ràdio professional, Mataró audiovisual a la secció que fan setmanalment ‘EDUCACIÓ DIA A DIA’. L’alumnat de 3r de l’ESO (Douae Lakhit, Rubén Ossorio, Neil Martín Camacho i Ricardo García Seco) van contestar a les preguntes que els van fer sobre violència escolar. Tot el grup va mostrar una seriositat espectacular, i les seves respostes van estar perfectament adequades al context.

Tot l’equip de l’IE Mar Mediterrània se sent molt orgullós d’aquest alumnat que tenim. Tant de bo això sigui l’inici d’alguna cosa! Moltes gràcies!

Aquí us deixem l’enllaç perquè pugueu escoltar-los.